Un, deux, trois...

Nu har vi inte mpr och jag skriver iallafall, wihii! Vi har visserligen hål men ändå.
Franskaprov avklarat, engelska och idrott kvar. Sedan blir det att gå på stan, ska bl.a. på specsavers och sen shoppa.
Igår fick jag veta att jag ska fara till tandläkaren på lovet, lovfredagen... Och dessutom så jobbar båda mina föräldrar så jag måste ta bussen dit, vänta en timme, vara hos tandläkaren och sen kanske åka hem med pappa(han ska försöka ta ledigt en timme för att hämta mig). Jag ska vara där halv tio och närmsta buss hem går klockan tre så jag hoppas verkligen på skjuts. :) Wish me luck!
Efter nästa vecka så blir livet återigen soligt och allmänt bra, orsak: LOV!! Efter lovet så går vi skola en dag, är ledig två, går två och sen så är det helg. Så det blir också en skön vecka. Menmen, nu ska jag hitta på nåt annat halvtimmen som är kvar av vårat lilla hål. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0