Some good music

hejsan, idag började skolan ;S men jag stannade inte så länge... både lukas och elin var hemma idag på grund av magsjuka och ont i magen. men jag och anton for på skolan. fast jag var bara där under första lektionen, fysiken. jag mådde typ illa hela lektionen och ville verkligen inte kräkas, så jag ringde mamma och hon kom och hämtade mig. när jag kom hem så såg jag, elin och lukas på film. men jag somnade typ direkt och vaknade när den var slut ;) sen åt jag lite, även om det inte kändes så gott. efter det har jag bara chillat, albin kom förbi med en uppgift från skolan :) men jag tror att jag ska på skolan imorgon, eller jag hoppas faktiskt det ;D men nu ska jag väl snart äta middag och sen förhoppningsvis försöka duscha... om jag orkar det vill säga. =) nu har jag inget mer att berätta, så det kommer en massa musik istället :P

Musiktips: "History of everything" - Barenaked Ladies









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0