möss och rök

hejhej är väldigt förbannad nu eftersom jag hade skrivit hela inlägget och råkade radera hela texten så nu får det vara. jag tänker inte skriva allt igen, men våran klass har varit till boden och ni får helt enkelt ta och läsa om det på tinas blogg ;) jag ska istället ta och berätta om igår kväll och natt.
vi var i siretorp, från början var det jag, robin, nisse, emma och tina. vi satt vid elden och pratade & chillade, körde även lite twister. sen kom maja och vi fortsatte chilla. efter det kom matilda och vickis, då drygade vi först och sen gick jag, emma, matilda, tina och robin ut och körde flaskboll som jag berätta om i tidigare inlägg. sen gick vissa (tina & emma) in och nisse skulle komma ut. robin gick och gömde sig och jag och matilda kom på att vi också skulla gömma oss. matilda kom då på den brillianta idén att gömma sig under bron, så det gjorde vi =D vi kröp under och var praktiskt taget osynliga. sen kom tina och emma ut igen och de gömde sig med robin. sen kom nisse och ingen av oss kom fram. han satte sig vid grillringen därute och efter en LÅNG stund så kom de andra fram och alla föutom nisse gick in. jag och matilda låg kvar och sparkade på bron underifrån så de andra kom ut. de förstod då vars vi var och vi kom skrattandes fram ;D
sen gick alla in och vi drygade lite till, typ grillade korv =D, då orkade inte maja och vickis vara kvar längre så de stack till maja och skulle sova där. vi gick ut och gick på en liten promenad och knuffade typ ner varann i diket ;) det var jättekul och det blev mycket skratt.
sen ville de flesta gå in men vi hade inte gått så långt och jag ville fortsätta gå. det ville nisse också så vi gick ett tag till innan vi vände igen och kom tillbaka. då byggde vi en koja av madrasser och trängde ihop oss i den. sen busringde vi till okända personer och en favorit blev en tjej som pratade engelska. vi ringde många gånger till henne och hon blev typ pissef off =D=D=D det var iaf jätte kul och sen fick vi till slut nog. sen pratade vi ännu mer innan vi gick och lade oss och spelade kort. efter ett tag tände vi lyset och då såg vi att hela taket var fullt av rök, av okända orsaker, men vi vädrade och sedan lade vi oss igen och somnade. vi vaknade typ nån gång vid nio av att tina skrek till och alla typ: "What?" och hon sa då: "En mus", jag trodde typ först att hon såg i syne men det var en mus ;O vi följde efter den men den försvann i köket, creepy. sedan somnade vi om och vaknade igen vid halv 11, då vi steg upp och började städa. först for emma, sen tina, sen matilda och till sist jag, nisse och robin, som åkte med robins pappa =)

det var hela historian och jag kan bara tillägga att jag tyckte att det var jävligt kul alltihop, bilder kommer sen :D ha det bra!

Musiktips: "Umbrella" - The Baseballs <---- en cover men den är bättre än originalet ;)


Kommentarer
Postat av: tina

öhh evve ? jag och emma gömde oss också ! tur att du har koll ! haha

2010-01-31 @ 23:17:29
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: tina

haha ojj .. man måste läsa hela inlägget .. näe skämta ba men vi gick ju inte in då nisse skulle komma ut va ? hahahah eeenn mmmus!

2010-01-31 @ 23:20:23
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: E

jag gick tvärt in då nisse skulle ut för jag behövde på dass :D



bäst kväll <3



robin: det k*****r i munnen xD

2010-02-01 @ 15:47:48
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0