Holmes, Sherlock Holmes ;)

hej igen allihopa, än en gång har det gått ett par dagar sen jag uppdaterade men det har verkligen inte hänt så mycket, förutom i fredags ;) då for jag till stan och bowlade med min familj, frohms, kågströms och berglunds. fast alla bowlade inte, alla barn förutom jag och markus + mamma och karro for till leos lekland istället :) iallafall, jag bowlade i samma grupp som pappa och ulf. det gick faktiskt bra i första rundan, men sedan gick det neråt ;D men det var roligt ändå och allt som allt gjorde jag fyra strikar :D:D utan stängsel :O efter bowlingen for vi till leos lekland och fikade innan vi for hem. sen kom de andra hem till oss och vi åt middag osv.
igår så gjorde jag som vanligt ingenting, for ut och sparkade med mamma, pappa och lukas. elin och anton for på bio med sandra och såg "Avatar", som jag tyvärr redan hade sett. annars hade jag följt med också ;) men jag ska försöka övertyga pappa om att vi borde fara på bio ikväll och se "Sherlock Holmes", vi ska se den men det är osäkert när. så jag vill fara ikväll eftersom att jag ändå inte har nåt vettigt för mig ;) dessutom så fick jag ju ett presentkort på 200 kr på bion =D
menmen idag så har det inte hänt nåt, jag ska nog snart ut och gå i brist på annat att göra ;) annars har jag ingen aning. så... hejdå!! =P haha xD

Musiktips: "Be like that" - 3 doors down

 Erkänn att den ser jättebra ut!! =D=D

Kommentarer
Postat av: tinaaaaa

komma och köra skoter med mej ????????<3<3<3<3

puss:*

2010-01-05 @ 22:32:00
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0