hello everybody, lovely day isn't it?

hejsan, förlåt för den usla uppdateringen, jag har bara verkligen inte haft orken ;) så det här blir nog ett långt inlägg... not :) så jag orkar inte skriva jättelångt ;D
i torsdags så for jag med min family till stan och shoppade vinter-stuff. jag köpte en snowboard, bindningar och en väska till den plus en ny jacka ;) den var snygg! =) vi åt på dallas och for sedan hem.

på fredagen så for jag som vanligt till skolan och vi hade lektioner as usual ;) sen någon gång innan lunchen så nämnde vickis att hon ville se en film på bio, "Har du hört ryktet om Morgans" och frågade jag, emma och tina om vi ville följa med. jag sa genast ja och de andra funderade inte länge innan de också hade bestämt sig. så det blev många samtal till föräldrar och allt funkade ;) vi alla hade pengar och vi tog först den vanliga bussen hem till mig. där lämnade vi våra grejer och sen for vi med en annan buss till stan. där shoppade vi och åt innan det var dags för bion halv sju ;) filmen var bra, jag var nog den enda som tyckte att den var rolig, jag har normal humor alltså ;) men den var definitivt värd att se, lite konstig men ändå rolig på sina ställen ;) efter filmen for vi på ica och fick idén att färga håret. först tänkte vickis färga blont och jag var med på det så vi köpte varsin. sen ville tina färga sitt hår också så hon köpte också. sedan skjutsade tinas mamma hem oss till mig och vi färgade håret direkt. sen åt vi chips och dipp :) vi pratade ett tag innan vi somnade vid tre. nästa morgon vaknade vi halv elva och emmas pappa ringde och sa att han var på väg. så hon packade och for efter ett tag. vi andra chillade och åt lunch, sen gick vi ut och gick. vi gick ganska långt till korsningen i gran och nu kommer det coola. vi alla gick sedan åt tre olika håll eftersom att de skulle gå hem. jag vände och det var sååå skönt att komma hem, in i värmen igen ;) sen chillade jag resten av dagen :D

igår så for vi och åkte skidor i bygdsiljum. fast jag åkte ju såklart på min nya snowboard, som var jättebra ;) det var jätteroligt fast vi åkte i typ fyra timmar så man blev less =P men det var kul, vi åt där också. sen for vi hem och som vanligt chillade jag resten av dagen ;)

idag så har jag bara varit på skolan, boring :/ sista timmen var bild och jag gjorde typ ingenting, men nästa vecka ska typ jag och tina göra nån skulptur-grej ;) sen kom jag hem och chilllade :) menmen, imorrn ska jag till tandläkarne och borra :S scary... men sen ska jag på skolan, lagom till hålet ;) hehe xD men det var nog allt för tillfället. hejdå! =)

Musiktips: "In Pieces" - Linkin Park





 Ett av de bästa banden ever! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0