Happy new year!

GOTT NYTT ÅT ALLIHOP! nu är det 2010 =D=D jag hade ett nyårslöfte och det var att inte äta godis på ett helt år :O som vickis och tina ;) vi får väl se hur bra vi lyckas... igår vad det jätteroligt, vi blev till slut 7 stycken :) jag, tina, vickis, emma, robin, nisse och gustav ;D när alla hade kommit så smällde vi raketer och spelade sequence, tjejerna mot killarna ;) självklart så vann tjejerna. sen sjöng jag, tina och nisse singstar en stund ;) vid tolvslaget så hade vi två stora flaskor med pommac och när man öppnade de så sköts korken iväg, det var typ kul :P vi såg även på en film ett tag som hette "Laddat vapen 1", den gick på 3:an så ;) sen smällde vi mer raketer och vid ett började vi spela twister, det var roligt =) först körde tjejerna, förutom emma och då vann jag :D sen körde killarna och då vann gustav och sen så skulle vi köra vinnarna i final. som nisse uttryckte det: "De bästa av de sämsta", det var bra sagt ;D efter typ 20 minuter :O så vann gustav. sedan skulle han hem och ett tag senare for nisse hem också. vi andra spelade fotboll i källaren ett tag och sen (vid halv 3) så for robin hem, han skulle gå ;O vi tjejer, alla tre skulle sova över, satt och pratade tills klockan var fem ;) då gick vi in på mitt rum och typ lade oss, men vi pratade ett tag först och alla somnade väl runt halv 6-6 =D 
vi vaknade vid ett och åt lite chips, sen for emma hem, sen vickis och sist tina :) inget annat har hänt :) så.. hejdå! kommer en video på nyårs nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0