Flaskboll, nya innesporten

hejsan alla glada människor :) just nu sitter jag på mitt rum och ser på "Brooke knows best", ett roligt program på mtv :) ska snart äta också, blir nog kyckling och potatisgratäng, mums... =D ska börja med att berätta vad som hände i fredags. först var det skola och sen så for jag, matilda och vickis till ica. vi köpte lite bröd, juice och mannafrutti/risifrutti :) sen åt vi det i innan vi for til badhuset och badade med alfred och hannes :P sen for vi hem till vickis och jag & vickis for ut och gick med hennes häst, ganska långt :) sen så kom matilda och joinade oss, då sjöng vi singstar :) sen for matilda och vi fortsatte sjunga ett tag innan vi kollade lite på internet ;) efter ett tag (typ klockan 12) så chattade vickis med nån och jag gick och lade mig i hennes säng, men jag skulle bara vila. men såklart råkade jag somna och jag vaknade vid 10 och undrade var jag var, och varför vickis sov i soffan. jag hade även somnat med kläderna på och var allmänt förvirrad. men jag somnade om och mindes att jag hade "däckat" ;) men vi steg upp senare, vid halv 12 och åt frukost + semlor, fast semlorna var inte så goda :( men sen åt vi lite chips och dipp innan mamma kom och hämtade mig. när jag kom hem chillade jag och min familij for bort, jag orkade inte följa med ;D
då så ringde vickis och emma och frågade om jag skulle komma till vickis, vi hade pratat om det men jag var tveksam. men jag ville gärna fara, fast jag hade ju ingen skjuts. men det löste sig fint, jag åkte skoter dit med albin och alexander ;) så när vi kom dit så var det vi tre och emma & vickis, efter ett tag kom även robin ;) hennes föräldrar och syster for för de skulle på bio så vi var ensamma. först drygade vi, såg på tv och lyssnade på musik. sen färgade emma alexanders hår svart, vi skulle först färga det blont men då skulle inte han få tatuera sig för sin mamma så det blev svart, men det blev också bra;) sen kom tina och då for vi ut allihopa och fyllde en 1,5 liters-flaska med snö (som vi även gjorde när vi lussevakade) ;) det var jättekul och vi kom på att man fick tacklas hur man ville ;) vi körde tjejerna mot killarna och vi förlorade tyvärr. men det var roligt att tacklas osv, vi spelade mitt på vägen och det  var mjuksnö i dikena så när man ramlade så gjorde det inte ont. vissa hade lite förlite kläder, det var bara jag och vickis som hade täckisar ;) men det var jättekul och när vi gjorde sista målet så släcktes gatlysena en sekund senare, ett väldigt coolt slut på matchen =D sen så tog vi alla varann i hand och sprang på rad och hoppade ner i diket ;) sen gick vi in och killarna for hem. men alla vi tjejer skulle sova över och vi sjöng singstar till tre på natten innan vi gick och lade oss i deras källare. vi vaknade typ 20 över 12 och steg upp efter en stund. sen åt vi frukost och sjöng ännu mer singstar. sedan for först tina hem och sen jag och emma :) sedan jag har kommit hem har jag inte gjort nåt, typ chillat och sett på tv ;D men nu ska jag göra mitt gymnasieval och längtar inte :S
menmen, det var en väldigt rolig kväll och bilder kommer senare :) hejdå! =)

Musiktips: "Smells like Bowser" - Stupid Mario Brothers


Kommentarer
Postat av: amandav

20 över 11:P

2010-01-24 @ 21:00:59
Postat av: Evve

just det, skrev fel ;)

2010-01-24 @ 21:54:47
URL: http://eviliina.blogg.se/
Postat av: tina

jag komm före alexander färga håret !X( fotbollen var skit kul !!!

2010-01-24 @ 22:07:51
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0