bored... as usual

allvarligt, varför är långa lov så tråkiga? ;O det finns ju ingenting att göra och det är dessutom svinkallt ute.. men idag så vaknade jag tolv av att mamma  väckte mig (£#-%#+) men jag somnade om och vaknade igen halv ett ;) sen dess har jag typ sett på tv och allmänt drygat. jag for ut med anton, elin, lukas och mamma vid två och åkte lite spark :) sen har jag inte gjort nåt mer :/
jag har inte ens ätit något idag, har inte orkat/haft lust. weird.... längtar nästan till skolan ;) NÄSTAN, jag längtar bara efter att ha något att göra :) menmen, har inget nytt what so ever ;) bye!

Musiktips: "Mario Kart Love song" - Sam Hart <------ JÄTTEBRA låt om mario kart ;) den är faktiskt väldigt skicklig gjord =D=D

Lite bilder från grötfesten:
Fotograf: Emma Häggman =D

 jag, vickis, elin och tina innan grötfesten ;)

 elin, vickis och emma :)

 madde, emma och lizz :)

 jag, vickis och tina ;)

 jag, vickis och emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0