4/5 stjärnor + bilkrasch

hejhej alla, ska berätta vad som hänt idag och vad som hände igår. igår så var vi barn ensamma hemma och elin var hos sandra så det var bara jag, lukas och anton hemma:) sen kom även robin, lukas kompis, så de två satt uppe på lukas rum och spelade x-box. jag och anton såg typ på tv, och han mådde inte så bra. sen spydde han och jag ringde panikslaget mamma ;) men pappa kom ett tag senare så han fick fixa allt och jag typ sprejade lite parfym i hela rummet =D sen på kvällen så for jag och pappa på bio, vi såg "Sherlock Holmes", och den var väldigt bra ;D den får 4 av 5 stjärnor.

Sherlock Holmes:
plus:
Filmen hade bra handling.
Skådespelarna var välvalda.
Actionscenerna var snygga och såg inte speciellt fejkade ut.
Filmmusiken passade in i filmens tid och den var bra.
Jag gillar Sherlock Holmes, och Watson ;)
Det var även ett bra slut.

minus:
Början var en aning skum, jag fattade ingenting.
Ibland gick de händelserna i förväg och då blev man lite förvirrad.


menmen, idag har det inte hänt så mycket ;) iallafall inte i början av dagen...
när lukas kom hem från att ha badat med felix i boliden så berättar han att albin och markus har varit med i en bilkrasch :O så vi typ: Va? men det visade sig vara ofarligare än jag hade trott. de hade kört i albins epa och fått motorstopp. då hade de typ blivit påkörda bakifrån av en annan bil. albin hade fått en hjärnskakning och markus hade sytt nåt, jag vet inte riktigt. men det var iallafall ganska scary ;O;O
nu har elin lockat mitt hår så det är massa lockar ;O jag lockade hennes men det blev inte lika bra ;) kanske, kanske kommer det en bild i slutet av inlägget. :D
just nu ser jag på en film som heter "Stolthet och fördom", som är en jättebra film =D=D=D ni borde se den, man blir typ både ledsen och glad av den ;) det är en "gripande" film. :) men nu ska jag ägna mig mer åt filmen, so long :P

Musiktips: "Tomorrow" - Amy Diamond

 Taget med min webbkamera så ljuset och kvaliten är inte den bästa ;D men man ser åtminstone lockarna :)

Kommentarer
Postat av: tina:)

kunde du verkligen inte komma på nått bättre musiktips än amy diamond?=O HAHA jaja man får tycka vad man vill hehe ..

2010-01-06 @ 01:09:52
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0