funny lunchtime

hejsan alla, kommer ett inlägg om dagen ;) har faktiskt varit en ovanligt bra dag! :O händer inte ofta.. det började med att jag steg upp kvart över 6 imorse och för första gången på typ tre veckor låg jag inte kvar i sängen utan steg faktiskt upp direkt. sen duschade jag snabbt och stack till skolan.
första lektionerna var chill, vi hade kemi-förhör/prov och lite annat ;) sen var det lunch och det var nog en av årets roligaste luncher, definitivt ;) jag åt med alexander, vickis, tina och emma =) vi pratade om många saker och det var bara väldigt kul :) sen var det engelska och då fortsatte jag, vickis, emma och alexander att prata men inte lika öppet om vi säger så ;) annars har nog inget annat hänt idag, jag är bara på allmänt bra humör, ävne om vi har nationella prov i svenska på tisdag och nästa torsdag :S menmen, bye! :)

Musiktips: "Pokerface" - The Baseballs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0