hatar hänglås...

hejsan, sitter i datasalen med robin, vi har ingen slöjd :) det är nice!
så bra som jag är så har jag låst in min nyckel i mitt skåt, tillsammans med min väska som innehåller busskortet och läxor som är till imorrn, det går inte bra för mig just nu kan vi väl bara säga... är förbannad på mig själv och hatar livet ;) imorgon blire bowling, ska nog bli kul ;) det är jag, matilda, emma, vickis, albin, robin och mattias som ska fara. vi far först hem till sandfors, sen till stan och ska väl shoppa osv ett tag. sen ska vi gå eller ta en buss till anderstorp (och bowlingen) och det är discobowling. sen vet jag inte mer, vi ska kanske hitta på nåt mer på kvällen också, men jag är inte säker på om jag orkar eller inte än..
menmen, jag ska inte dra ner er i min ilska, så jag skriver igen imorrn eller när jag kommer hem och har blivit muntrare ;) hejdå!

Musiktips: "I kissed a girl" - Katy Perry

 Dagens hatobjekt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0