förbryllade?

hejsan alla =) förbryllade? jag vet att det inte är likt mig att skriva två dagar i rad men vad kan jag säga? jag gillar att överraska ;) dagen har varit bra, inte så jobbiga lektioner. fysik, tre språk och bild =) inget speciellt annars, har kommit på ännu en av mina idéer för böcker som aldrig skrivs ;) temat är såklart fantasy, som alltid ;D jag orkar inte gå in på vad den handlar om, det är inte speciellt bra.
just nu ser jag på "CSI New York", det är bra =D=D men otroligt nog, eller inte, så har jag inget mer att tillägga ;) kommer nog mer senare i veckan, men jag uppdaterar väl då... hejdå! :P

Musiktips: "Hot 'n' cold" - The Baseballs <------ ännu en cover, men då är väldigt bra på det ;)

 The Baseballs, tråkigt nog tyskar ;) det är ett väldigt nytt band som släppte sitt första album 2009 =) albumet har bara covers men det är deras egna versioner av de :)

Kommentarer
Postat av: E

sv: tack :P dom är lite stora men dom funkar ändå!



the baseballs <33

2010-02-02 @ 17:10:37
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0