dålig på uppdatering...

hejsan, nu uppdaterar jag ÄNTLIGEN kanske några av er tycker ;) jag kan väl bara nämna att lusten har minskat litegrann osv ;) men i torsdags kväll så for vi (tg m.m.) till fjällen, klippen :) vi kom hem i söndags. på fredagen och lördagen åkte vi skidor eller snowboard i hemavan, en skidbacke och på söndagen for vi hem igen, vi hade väldigt roligt och både lekte och pratade. seriöst och oseriöst. =) jag orkar dock inte gå in på detaljer, jag, vickis, tina, robin och tua sov i källaren alla nätterna och jag åkte snowboard. det är väl det viktigaste.
nyss åt jag semlor och just nu ser jag på "Familjen Annorlunda", ett program om udda familjer ;D menmen, det var allt jag hade att säga idag, kommer nog ett inlägg imorgon också, tror jag. om inte: imorrn ska kanske jag, vickis och tina fara och gymma på hålet, som vi gjorde förra veckan. men jag vet inte än :) bye!

Musiktips: "Fields of gold"  - Robin Bengtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0