bowling-succé

hejsan, igår blev jätteroligt. =) tina följde också med till slut och bowlingen gick bra.
vi åkte med bussen till sandfors och sen till stan. vi shoppade först på hm, typ underkläder... haha =) både, jag, vickis, matilda och tina köpta iallafall en sak. jag köpte tre saker :) hihi... sen gick vi på dallas och tog ett par bord och sen kom emma, robin och albin och joinade oss. vi åt och sen så var vissa lata och vissa hurtiga.
de lata: matilda, vickis och tina.
de hurtiga: jag, robin, albin och emma. =)
vi hurtiga gick/sprang till bowlingen och de lata tog bussen... suck, suck, suck vissa lär sig aldrig ;) vi kom ändå dit i tid och sen började vi bowla. det var hög musik och uv-ljus så allt vitt lyste som upp. jag visste det så jag hade en vit tunika på mig och lyste typ mest av alla där ;D haha, och musiken var bra så vi typ dansade hela tiden och hade bara väldigt skojigt. vi hade bokat två banor, och det var jag, matilda och vickis på den ena. sen emma, albin, tina och robin på den andra. totalt fick jag sju st strikar =D=D utan stängsel ;)
sen for tina, robin och albin hem. vi andra gick till coop forum från bowlingen och vi köpte lite gott :) glass, chips och dricka ;) sen åkte vi till krysset med vickis pappa och jag & vickis köpte pommes frites för var hungriga. vi åt i bilen på väg till vickis och matilda for direkt hem. vi andra for till vickis och då åt vi chips och började se på "Shrek", den var bra ;) men vi hann inte se klart den innan vi gick ner i källaren där vi skulle sova. vi pratade ett bra tag och sen somnade vi.
 vi vaknade imorse vid 10-11 någon gång och gick upp och åt frukost 20 i två ;) sen gick vi ut och gick med cymro en bit. vi knuffade även ner varandra i snön ett par gånger ;) efter det såg på fortsättningen på "Shrek", men vi hann inte se slutet. medan vi såg på filmen åt vi upp glassen och sen kom emmas pappa. jag åkte med de hem och sedan dess har jag bara chillat. just nu är det bara jag och anton hemma och nyss såg vi på "Legend of the Seeker", en jättebra serie som jsut har börjat gå på fredagar, men det var repris idag ;) ni borde se det, det är från 20.00 till 22.00 på fredagar :D:D menmen, det var nog allt, bye ;)

Musiktips: "Our Song" - Taylor Swift


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0