8:e mars - Uppsala

hejsan, nu blir det ett mini-inlägg. jag är inte så pepp på att uppdatera just nu ;) dagen har väl gått hyfsat fort ändå, ganska chill med lektioner, ingen franska :D miljöarbetet ska snart vara klar och jag kommer inte att hinna typ, känns det som iallafall. jag känner mig EXTREMT stressad just nu, det är mycket att göra osv :( hatar sånt...!!
menmen, fick reda på en rolig grej idag ;) den 8:e mars sticker jag, mamma och anton till uppsala för att ta massa prover osv. men sen så ska vi även shoppa och sånt :D längtar massor! vi ska även åka tåg dit och hem, jag älssssskar tåg ;P mitt favoritsätt att ta sig fram. hihi =) men det blir nog kul, ska shoppa loss ;)
men det är nog allt jag har so far :) idag hade vi en taluppgift i engelska och det gick bra, kändes ganska skönt :) så... hejdå! :P

Musiktips: "Proud" - Heather Small <----- temasången till Biggest Looser - Couples

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0