Vintern rasar ut i våra fjällar, eller nåt ;)

hello, vissa kanske fattade vem som gästbloggade förut? ;)
menmen, det har varit lite rörigt kring valborgs iår. jag har inte riktigt kunna bestämma mig för vad jag skulle göra ;) först frågade emma om jag skulle vara med henne, elin och lollan. jag sa kanske ;) sen frågade tina om vi skulle hitta på något. jag sa åter igen kanske ;) men nu blir det iallafall att typ vara med elin, lollan och emma =) tror nog att det kan bli kul =D
men nu ska jag nog gå och lägga mig, är trött :) hihi, imorrn blir nog en chilldag!

Musiktips: "Stronger" - Sarah Dawn Finer

     Dessa tre härliga tjejer blire att fira valborgs med! =D

8 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0