Guy Love

hejhej, kom hem för en timme sen :) har varit på bio och sett "Alice i Underlandet", den var verkligen jättebra! =D den ser väldigt läskig och endast konstig ut på trailern men den var mycket bättre än så :) den var konstig ibland men mycket rolig också, och spännande :) mycket bättre än den gamla tecknade versionen om man säger så ;D jag rekommenderar den starkt, man kände sig typ väldigt glad efter filmen, eller jag gjorde iallafall det.
i början verkade den ganska dålig och långtråkig men det ändrades typ direkt, den var två timmar lång men det kändes ungefär som två sekunder ;) Johnny Depp var bäst, eller näst bäst ;) de bästa var "fat boys", två jättekorta, jätterunda tvillingbröder ;) de förgyllde verkligen hela filmen! =) menmen, nu ska jag se någon bra film tror jag :) hejdå alla!

Musiktips: "Guy Love" - Vet inte artisten men den är med i Scrubs ;)




Kommentarer
Postat av: tina

jag tycker ju att du ska folja min blogg på boglovin??;) jag följer din :)

2010-04-12 @ 22:05:59
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0