gästblogg.. who is it?

hejhej. vem tror ni det är som gästbloggar? gissagissagissa:)

okej jag,evve,robin,alexandra och albin sitter i datasalen. jag tror inte att någon av oss orkar anstränga oss till att göra svenska.  haha vi ska skriva nått himla kärleksbrev till isolde och jag hatar att skriva smöriga saker så det går ju inte direkt bra HAHA 

ojj varför blev det kursiv ?
 okej mina planer för valborgs:(evelina gillar dom inte)
såhär jag ska köpa MKT godis och chips. hon fixar drickan och sen så ser vi antingen pearl harbor elr plugga till andra världskrigetåprovet. vad tycker du om det evelina?
okej nu ska jag lägga ut en video som är ASKUL:

HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0