Stress på gympan

hejsan, jag sitter just nu och ser på "Tyst vittne" med pappa, nån sorts kriminalserie ;) haha, dagen har väl varit som vanligt, fast gympan var lite speciell. vi skulle egentligen ha friidtrott, usch, men p.g.a vädret så blev det typ ett konditionstest inomhus istället, och det var så satans jobbigt :O jag typ dog efteråt! vi skulle springa en bana nånting och sen skulle vi ta pulsen, och jag säger bara att jag inte har så jättebra kondition men..
men iallafall, efter gympan så skulle emma, vickis och matilda till stan. och vi slutade gympan 5 i två så de hade bara fem minuter på sig att duscha. vickis sprang typ och tvättade håret i handfatet och matilda struntade i det. men sen så skulle matilda skynda sig till skåpen och hämta vickis grejer och då skulle vickis springa och hoppa på vid ica, och matilda sa att vickis skulle ta med hennes påse. men den glömde hon då, så jag tog den och gav den till alfred (matildas lillebror) i bussen på väg hem istället.
och när jag och tina hade duschat så upptäckte vi att vi hade glömt våra börsar och mobiler inne i gympasalen! så vi bankade på dörrarna men Mia hade redan stuckit därifrån. så vi stressade för att bli färdiga för vi skulle till ica också. men då srpang anna innan och hon stoppade mia så vi kunde hämta grejerna sen, puh! :) ja, så sen stack vi då till ica och köpte chips till imorrn då jag, tina och kanske vickis ska sova över hos tina =) men det blir kul!
sen så hade jag inte så mycket att säga för tillfället. jag kommer väl att skriva imorrn eller i övermorgon också :) haha, menmen synes!

Musiktips: "The longest time" - Billy Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0