So...

Jaa, idag har jag inte gjort något speciellt men jag skrev ju inget om igår så jag ska göra det nu hade jag tänkt ;)
Söndag:
Jag steg upp vid halv elva och åt frukost. sedan var det fotbollens dag och jag ville vara hemma men mamma tvingade mig att fara iallafall:S nu var det då inte så farligt tråkigt som jag hade trott, men ja, jag hade ju inte direkt någon kompis att vara med. menmen, jag vann iallafall på ett lotteri!! =D typ första gången ever! fast jag  vann en shoppinglista, så det är ju ingenting att hurra för direkt :/ hursomhelst, jag överlevde ju iallafall som ni alla kan se... eller kanske läsa då ;) jag åt typ hamburgare till lunch(på fotbollens dag) och nudlar till middag sen hemma :)
och det hette ju fotbollens dag, så då var ju antagligen fotboll inblandat. men robin, albin och nisses(med flera) fotbollslag skulle möta något lag, kommer inte ihåg vilket ;) och när de kom så kom de i två minibussar och alla spelare var tytp thailändare eller nåt. så min mamma säger då: "Är det bärplockare, eller?" Och jag: "Näe, jag tror att det är de som robin och de ska möta."
Gissa vem som hade rätt? =) Rätt! Jag såklart ;) så de mötte ett lag bara med utlänningar då, det var ju lite speciellt. och min pappa hade ett asroligt skämt som egentligen var elakt typ :) Han sa: "Skillnaden är att när de blir utvisade så blir de utvisade ur landet.” Det kanske inte var så kul men jag höll då på att skratta ihjäl mig. menmen(igen) allt som allt så var det väl en medelmåttig dag, jag hann typ inte plugga så mycket :( men man kan ju inte få allt här i livet.
idag har det ju som sagt inte hänt något speciellt så jag har nog inte något mer att berätta =) see ya!

Musiktips: "Rebirthing" - Skillet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0