Kort inlägg

Det här kommer att bli ett väldigt kort inlägg eftersom att jag har lektion ;) haha, men jag sitter just nu i datasalen bredvid emma och "jobbar" :) vi har so, och det är typ tråååkigt! idag har jag inte hunnit göra så mycket än, så jag har inte direkt något roligt att skriva =) just so you know...
jag ska förklara en sak som ni kanske har märkt att jag gör ganska ofta, nämligen blandar svenska och engelska hursomhelst. det är faktiskt ganska kul, ni borde prova på det :) men det kommer faktiskt naturligt, hehe ;D jag bara skriver och så ska jag skriva något coolt eller kul och det finns inga såna ord på svenska, true ;) okej, nu gjorde jag det igen ;P hehe...
det här var ett ganska tråkigt inlägg insåg jag, men man vill ju uppdatera så ja.. menmen har nu inget mer att säga =P ska bara slänga in ett
citat här ;)

"Fear of a name increases fear of a thing itself" - Albus Dumbledore

Musiktips: "Anything but ordinary" - Avril Lavigne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0