Jippiii=)

hejhejsan =) sitter nu här hos tina, vi(jag, tina & vickis) väntar på att våran kladdkaka ska bli färdig, fast sen ska vi inte ens äta upp den :( menmen, vi ska ha den till föräldramötet imorrn, synd!
jag och vickis följde tina hem och vi har typ bakat, hjälpt vickis med so:n, ätit spaghetti & bacon och spelat crash på playstation :) det är typ svinkul!
när jag kommer hem ska jag nog bli användare på tradera för jag ska köpa crash =D haha, men nu ska typ jag och vickis snart hem, har ju skola imorrn ;) men vi ska kanske sova över hos tina på typ torsdag och då gör vi nog lite mer. det kan jag nästan lova ;P
haha, jag måste bara säga att jag älskar att "prata ut" om saker och ting. det är faktiskt jäkligt skönt, ska jag bara säga :) idag har vi typ haft hemkunskap och då så bakade vi hönökakor, som vi åt sen hos tina(vi hann typ inte på skolan) =D höhöhöhöhalm, jag har fått den av vickis ;)
tina säger just att hon blir galen på att vickis inte har läst twilight-böckerna, hon vill typ prata eller nåt om den ;) det är typ lite halvskoj :P hursomhelst, måste dra ;P

Musiktips: "Comatose" - Skillet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0