Jaa...

jag har ju redan skrivit en gång idag så det här inlägget kommer definitivt inte att bli långt bara så ni vet. jag sitter just nu och tittar på idol och det var ett par jättetöntiga killar som var och sjöng. de stod och sjöng jättenervöst och juryn var typ jättegrymma mot de. sen kom de tillbaka och berättade att de bara hade skämtat med de. HAHA :D juryn blev typ extremt blåsta och det var jättekul att se på. jaa.. gud vad kul det var! ;)
nu sjunger en jättebra kille "Halleluja". den låten är så bra! jag absolut älskar den.
en tjej var jättebra och anders bagge började typ nästan gråta :) hon var bra!!
menmen, nu ska jag koncentrera mig på Idol ;) see ya later!

Musiktips: "Halleluja" - Rufus Wainwright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0