Hellu

jag har nu just startat upp min nya dator ;) den är exakt likadan som den förra, med en extremt viktig skillnad: den funkar! =D för er som inte vet så kraschade typ min förra dator, orsak okänd. men då for pappa tillbaka till affären med den och bytte ut den mot en ny, menmen det gör ingenting :) dagen har varit väldigt jobbig, först hade vi kemi, teknik, svenska och klassråd. sen lunch och efter det engelska och idrott.
kemin var okej, tekniken var dötrist och svenskan var riktigt kul. nu ska vi börja skriva noveller i Fan Fic(fan fiktion). jag tror att de flesta av er vet vad noveller är, små korta berättelser typ. men fan fic är lite mer okänt. det är när någon har skrivit en berättelse på en bok eller film som redan finns. det kan t.ex vara en fortsättning på någon historia, eller så ändrar man på en historia. hursomhelst, det ska vi iallafall göra. jag funderar på att göra en fortsättning på Harry Potter. Ni som inte har läst sista Harry Potter boken bör sluta läsa här om ni inte vill veta vad som händer, jag säger till när det är "fritt fram" igen ;).
Men den ska typ handla om när Lily Potter, Harry och Ginnys dotter, börjar på Hogwarts, men vi får väl se hur det blir, det ska iaf bli intressant och roligt. Nu kan ni läsa igen :)
På klassrådet så bestämde vi i 9:an om vi skulle fara tillsammans eller klassvis och det blev klassvis, inte så oväntat. men det blir ju skoj ;) sen hade vi engelska och då hände inget speciellt, på idrotten sprang vi bara :S jobbigt värre alltså!
menmen, det var nog allt tror jag ;)... "I see you when I see you" <--- älskar det uttrycket!

Musiktips: "Passing afternoon" - Iron and Wine


Kommentarer
Postat av: Emma

förbannat evve jag skummade bara förbi det där med att sluta läsa och sen läste jag det där efter :O :D haha xD

2009-09-10 @ 19:13:35
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: Evve

ojdå, haha sorry ;) men har inte du typ läst den boken är?=D

2009-09-11 @ 15:59:27
URL: http://eviliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0