hejsan ;)

hej, på lördag kommer jag att göra ett långt inlägg om min vecka ;) just nu ska jag bara berätta om en underbar film. jag sitter och ser på den nu =P Den heter "Systrar i jeans" och många av er har säkert sett den :) men ja, följande är inget skämt: Jag sitter och gråter typ oavbrutet, den är så sjukt bra och fantastisk. Man blir både ledsen och glad av den. Den är så sorglig, men sen så blir allt bra igen. Men det blir inte det, det fortsätter vara sorgligt. Det går inte att sluta gråta av den, det är hemskt. ;) men den är fin, och ni som inte har sett den än borde se den. allvarligt! ;D menmen, nu ska jag koncentrera mig på filmen och strunta i det här, sorry ;) OBS! Glöm inte att se den! Jäklar, nu började jag gråta igen ;)

 Watch it and cry! ;)

Musiktips: "Amazed" - Lonestar


Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill se tvåan!

jag älsakr ettan den är underbar och man flännar typ sönder :)

2009-09-23 @ 17:32:02
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: Evve

Jag också ;) javet, min mascara bara typ rann också blev jag jättesnuvig =P haha, men den är underbar!!

2009-09-23 @ 22:10:12
URL: http://eviliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0