Håhåjaha

Jaa... nu sitter jag här i sängen igen och har inget att skriva så jag varnar er fowks(eller hur det nu stavas), detta kommer att bli ett kort inlägg =)
jag har just gjort klart so-läxan, vi skulle typ sammanfatta en text om FN, den var ändå lite halvintressant;)
sen har jag bara matte-läxan, hk-läxan och typ franska-läxan kvar, jippie ;S menmen(ett ord jag gillar skarpt) idag har det inte hänt något speciellt, alla ni som inte lyssnat på "The Vicodin Song" än får ca 1 minut på sig att göra det annars...
hursomhelst, på torsdag ska jag typ fara till Bokia... igen! Bara för att typ fylla i ett papper, men det känss bättre att göra det ögon mot ögon, än i telefon ;) så jag tar typ 2-bussen dit efter skolan =D
har nu inget mer att skriva, har inte hänt något mer, eller jo, jag fick reda på en sak idag, men det kan jag inte skriva... sorry ;) bye!
Musiktips: "The Galway Girl" - Sharon Shannon and Friends
btw, jag tror att min dator laggar så allt kan bli kursivt, ber om ursäkt om det händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0