Kväll med mycket skratt

har inte orkat skriva, det är dagens ursäkt ;) igår sov jag och vickis över hos tina, det var roligt. robin kom en stund och vi for ut med mopparna och spelade spel. vi körde jeopardy och hade kul =) sedan for robin hem och då pratade vi typ och körde singstar ;) funnybunny liksom :) vi hade tänkt se på "Step up" och "Step up 2", men sen så somnade vi vid halv 5 på morgonen ungefär, vaknade först vid 8 och sen halv 11 =P vi sjöng singstar ett tag och sen så for vi hem för tina skulle fara på bio med jenny och se "Harry Potter och Halvblodsprinsen" ;)
jag kom hem vid 2 och såg på tv en stund. sedan har jag typ suttit och gjort massa saker på datorn, bland annat det här :D jag är ensam hemma, min så kallade familj är i stan :P de kommer nog snart hem, men nu ska jag nog äta. det blir nudlar för jag orkar verkligen inte göra något mer avancerat =P haha, jag är typ trött eftersom att det som sagt inte blev så mycket sömn inatt ;) men, ni vet säkert vad som kommer nu: Hejdå! ;)

Musiktips: "Listen to your heart" - Roxette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0