Boring

som titeln antyder har jag lite tråkigt, det är därför jag för andra gången idag skriver på min blogg ;) jag har ju då inget speciellt att skriva om så jag ska försöka skriva så långt som möjligt om massa tjafs. menmen, det kan kanske bli intressant ändå, I don't know =)
just nu ser jag på en film som heter "Man of the house" :) den är typ rolig, den handlar om en halvgammal man som blir coach för ett cheerleader-lag =) den är typ rolig, fast jag missade en bit av början..
anyway, jag sitter typ och lyssnar på musik nu, det är kul. alltså filmen äger, bara så alla vet det, så ni som inte sett den... se den!! :) ni kommer inte att ångra er ;D
nu är det reklam så jag kan skriva färdigt :P haha, idag kom jag ihåg en jättebra sång, som är med i "Baksmällan" =) den heter "Stu's song" med Ed Helm. lyssna på den, jag sjöng den typ hela tiden på skolan och tina blev typ förbannad på mig ett par gånger. men jag gillar den. eftersom att man nu inte kan snacka om ingenting hur länge som helst så har jag typ inget att skriva nu, men det är lugnt.. jag kommer nog att hinna skriva tre gånger imorrn, minst ;) so long!

Musiktips: "When you believe" - Mariah Carey och Whitney Houston

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0