That's what I'm doing these days

Hejsan, idag har det inte hänt nåt speciellt, som vanligt då ;) imorrn ska jag och tina fara till emma =D vi ska sova över, grilla, se film m.m. det blir nog roligt ;P jag har nu suttit i över en timme och försökt ändra färgen på texten så att jag ska kunna ha svart bakgrund, men gud är inte på min sida idag alltså.. det går alltså skit! 
så om någon vänlig själ skulle vilja så får den gärna berätta hur man ändrar texfärgen :) jag har lyckats ändra allt annat men inte det ;) haha, irriterande!! 
menmen, det var nog inget annat jag skulle berätta, eller jo, det går väl halvbra i skolan för tillfället ;) jag fick Mvg på svenska-novellen och fysikarbete *nöjd* =) men däremot så gick det skit på franskaprovet idag, jag kunde typ ingenting! skulle inte bli förvånad om det blev ig ;( imorgon får vi igen matteprovet, tror att det blir G på det, vi har också ett fysikprov... det suger måste jag säga :S hursomhelst, see ya! ;) 

 <----- Älskar Rascal Flatts :D<33

Musiktips: "Loosing you" - Dead by April

Kommentarer
Postat av: EMma

ÅH DEN LÅTEN ÄR KUNG :D

2009-10-15 @ 19:28:42
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: Evve

Javet, I love it ;) haha

2009-10-15 @ 20:35:12
URL: http://eviliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0