Tabbar

Hallå där people!
I'm alive, it's true! ;)
Sorry att jag inte har skrivit på ett tag, har inte haft "blogg-orken" ;) menmen, idag har det varit en rolig, och tröttsam dag ;) vaknade vid kvart över sju för att vi skulle och bada, jag, tina, vickis och tinas mamma ;) vickis kom till mig 20  i åtta och vi blev upplockade av tina vid 9 ;) typ halv elva kom vi fram till piteå, där vi skulle bada. vi badade till ca halv 12 och då gick vi och åt lunch. pommes frites... (yummy) ;) efter det badade vi tills klockan var typ 2 och då for vi från badhuset och for till dollarstore. innan vi for till dollarstore for anne (tinas mamma) på coop och skulle handla mat. jag, tina och vickis satt kvar i bilen. då kom jag och vickis på den strålande idén att vi skulle ställa oss och sjunga på parkeringen och få pengar ;) vi kände ju ändå ingen där så, vad hade vi att förlora liksom :) tina bangade ur men jag och vickis gick ut ur bilen och in på coop. där ställde vi oss och väntade och när det inte var några bredvid oss började jag sjunga. men vi vågade inte sjunga högt så vi gick tillbaka till bilen. sedan for vi då till det beryktade Dollarstore ;) där köpte jag typ godis och annat :D efter det for vi hemåt och när vi kom hem for alla hem till mig och åt pannkaka. sen var det dags för tg och vi for dit. det var fyra i en soffa men det blev inget kul eftersom att typ alla fuskade hela tiden :S...
men nu är jag iallafall hemma efter en jobbig dag ;) har hänt lite tabbar, bland annat vickis har gjort bort sig ;) så här kommer de:

Tabbe nr 1.
När vi kom fram till Piteå var det vattenpölar typ överallt på badhusets parkering. Vickis kliver ut och säger:
"Här var det mycket vatten."
Jag säger:
"Det är ju ett badhus."
Tina skrattar och Vickis blir smått irriterad, inget allvarligt dock ;)

Tabbe nr 2
När vi skulle betala in oss på badet gick Tina och hennes mamma först. Sen var det Vickis tur. Så hon går fram till han i kassan och säger:
"Jag, barn."
När vi har gått en bit därifrån exploderar jag i skratt och berättar småskrattandes om incidenten för Tina och Anne.

Tabbe nr 3
Vi gick upp för trappan inne i badhuset och vi är just uppe, jag är först. Då slår jag i foten i sista trappsteget och råkade glida omkull. Vickis och Tina skrattar, inte helt oväntat, väldigt högt och jag skyndar mig upp på benen igen.

Tabbe nr 4
Tina blev tydligen "döv" idag, Hon fick vatten i öronen och kunde inte få ut det. Så hon typ skrattade eller pratade rätt högt idag. Det var rätt så kul.

Ja, det var nog alla dagens tabbar ;) haha, jag filmade lite på Dollarstore och om jag har orken så är risken stor att det hamnar på youtube. Det var rätt kul ;) menmen, see ya all sometime!

Musiktips: "Viva la Vida" - Coldplay <--- Så mkt bättre med Coldplay än med Darin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0