Pictures

Hejsan, idag har jag varit på skolan och det har varit allmänt chill. På franskan fick vi tillbaka våra brev som vi har skrivit, jag skrev ett testamente. Och gissa vad jag fick för betyg...? ;) MVG!! :O jag tänkte typ: Hur fick jag det?
Så det känns som om Ida kommer att bli en bra lärare, åtminstone nu :) haha. På gympan spelade vi fotboll ute och det var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara faktiskt. Jag var i samma lag som Robin, Tina, Christer, Anna, Albin & Frida =) vi vann såklart, med 3-0 ;D det var typ kul. Vi mötte iallafall Vickis, Thea, Lalla, Jocke, Matilda, Nisse och Cortega/Cortesa nånting (han var en asyl så jag vet inte riktigt vad han heter). På musiken så ska vi nu börja med popkunskap eller nåt, vi ska göra ett ganska stort arbete om 50-till 60-talet. Det är typ intressant osv ;) när jag kom hem så läste jag iallafall ut en hemsk bok som heter "Säg det inte till någon" , jag har lånat den av Emma. Den var en sann historia, och jättehemsk ;( sen åt vi middag och efter det chillade jag bara ett tag och tog jättemånga kort med min webbkamera (kommer nog några senare) ;) sen såg jag, pappa, lukas och anton "Natt på museet 2" =P den var rolig och efter det såg vi "Morden i Midsomer" 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag hittar väl förmodligen på något ;) ska kanske se "Änglar och Demoner" med pappa. Den boken är iallafall jättebra ;) har stora förväntningar på filmen... ;D menmen, lägger för nästan första gången in bilder på mig själv nu... endast snälla kommentarer!! ;) 

 En bok jag läste ut i förrgår, den är jättebra! ;)

 Jag har just lagt över allt hår på en sida, älskar mitt hår när det är så ;) blev faktiskt rätt nöjd med bilden ;)

 Har funderat på att bli en professionell gitarrist ;) PS. jag vet att min arm ser helt cp ut på den hära bilden :) 

 Bild på den sorgliga boken :(

Men nu avslutar vi väl med musiktipset ;) Hare!(inte som i nästan kanin)
Musiktips: "You and me" - Lifehouse

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis!! MVG!!! det är ju svin bra :D



att boken var bra? jag tyckte att den var jättebra och hemsk..



hahah hare själv :P (som i nästan kanin :D HAAH)

2009-10-03 @ 14:12:38
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: Evve

Jo, vad fick du? ;) ja det var den, dy får den på måndag :) okej, HAHA xD

2009-10-03 @ 16:13:22
URL: http://eviliina.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har inte fått tillbaka den mer :S man m jag har tur så får jag väll ett g :D hah

2009-10-03 @ 20:59:20
URL: http://emaahaggman.blogg.se/
Postat av: Evve

Men visst, du får typ mvg, lätt!! ;)

2009-10-03 @ 21:35:29
URL: http://eviliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0