Medlidande?

Det här blir ett ytterst kort inlägg om hur synd det är om mig :( jag har hosta och är allmänt hes, det är inte roligt :S hostar konstant trots knarkande av halstabletter, undrar om det är svininfluensen? :O näe, det tror jag faktiskt inte ;) någon mer som lider av ont i halsen eller nån annan sjukdom? skriv gärna och berätta vad som förpestar erat novemberlov ;P btw, det borde inte kallas novemberlov om det är i oktober =D
menmen, ska hosta lite mer nu och se på true blood :) det blev tyvärr ingen filmkväll med tjejerna men det blir kanske imorrn, vi får som vanligt se :D  hejdå!

Musiktips: "You and I both" - Jason Mraz <--- det är inte bara "I'm yours" som han har gjort bra ;)

   Blufftabletter... *bitter*

Kommentarer
Postat av: tinaa

hahah krya på dej kan jag ju bara säga ;*

2009-11-01 @ 23:38:44
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Evve

thank you ;)

2009-11-02 @ 16:26:05
URL: http://eviliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0