Mattelagg:O

sitter just nu på skolan, vi har slutat. egentligen har vi träslöjd men rickard(våran lärare) är sjuk eller nåt så vi fick ha hål istället, chill värre ;) menmen, jag, nisse, robin och christer sitter iallafall i datasalen och gör lite olika. innan hålet hade vi matteprov och vi typ hettade sönder på mattelärarna eftersom att peter, som vi egentligen har är hemma med sjukt barn. och vi skulle få ha miniräknare, men det fick vi inte för frida och ida så hela klassen typ laggade sönder och var bara allmänt förbannade på de. vi kan ju inget om vi inte får ha miniräknare, för vi har haft det under hela kapitlet. ja... allt är bara så fruktansvärt idiotiskt!! :(  
jag fick då nyss höra av nisse att jocke hade ringt till peter och peter hade typ sagt att vi skulle få göra om ;) yes, säger jag bara! =P nu ska jag väl hitta på nåt annat i 20 minuter innan bussen äntligen kommer :) see ya!

Musiktips: "Don't cry" - Guns and roses

Har en framför mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0