Les Fatals Picards

Jag och tina sov över hos emma igår och det var jätteroligt. Vi åkte med hennes mamma hem och hade då hyrt två filmer: "I taket lyser stjärnorna" och "17 again" :) vi hade även varit på ica och köpt lite gott. När vi kom hem till emma så såg vi lite på tv och vi var ensamma hemma med en av hennes hundar, Ville och deras katter då. Vi såg på "Top Model" och sen började vi laga mat. Vi skulle äta tacos, och det blev jättegott! =D efter det gick vi ner till älven, nedanför deras hus, och grillade marschmallows. Vi satt i säkert 3-4 timmar och bara pratade om saker, vilket var jätteskönt. Menmen, sen gick vi in igen och såg "I taket lyser stjärnorna", den var bra :) samtidigt åt vi kladdkaka, och den var jättemättande :O efter det hade vi tänkt se en film till, men vi var way to tired.. så vi typ gick och lade oss, klockan var ca halv 2 då =P
klockan 9 på morgonen vaknade jag och tina, sen vaknade emma. efter ett tag somnade jag om och hade en väldigt knasig dröm men den behöver ni inte veta nåt om, hehe... hur som helst, sen vaknade jag vid elva och vi gick då ner och åt varmkorv med bröd. sen såg vi "Step up", som faktiskt var riktigt bra och efter ett tag kom min mamma och hämtade jag och tina :) vi for då till boliden och handlade på ica innan vi for hem. det var typ massa folk på ica som vi kände, haha ;) men när vi kom hem blev tina hämtad av sina föräldrar och jag spelade nåt spel med min syrra och hennes kompis. sen åt vi och ja, here I am.. jag ska nog se en film nu, och ikväll ska kanske jag och tina hitta på nåt, vi får se ;) menmen hejdå fowks! ;)

Musiktips: "Lamour a la Francaise" - Les Fatals Picards

 Bra film, den funkade dock inte när vi hade tänkt se den :(

 Sorglig, svensk film!
 Bättre än jag hade trott faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: EMma

tack för pratstunden (L) kallt med behövande.. :D

2009-10-18 @ 19:54:17
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: du känNeR En sOm BörJaR pÅ T slUtAr pÅ INA

ja nu äre såhära att det var roligt :):) och STEP UP ÄGER LIKSO LIKSOM LIKSOM !!!!!! och haru drömt en till dröm ?? asså du fattar vad jag menar ! hehe:):);)

2009-10-19 @ 23:33:19
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Evve

okej, näe ;) jag hade en jättekonstig dröm. men inte om nåt som du vet om =)

2009-10-20 @ 18:26:22
URL: http://eviliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0