Halv tre... *gäsp*

idag har jag inte gjort någonting alls, bara varit allmänt trött sen igår ;) först var vi på skolan och körde kurragömma med dunk, rätt kul om det är mörkt, som det var :) det gjorde vi igår, fast vi blev inte så många. men sen så for jag, anton, elbin, lollan och robin hem till mig o ch såg liite på tv. sen körde vi kurragömma inne och sen spelade vi kort. sen for de hem då klockan var typ 10. efter det såg jag true blood på datorn, jag har ett par avsnitt hemma ;D men jag såg iallafall det tills klockan var halv 3!!! :O då såg jag vad klockan var, även om jag inte var ett dugg tröttt :) så då gick jag och lade mig, vaknade imorse halv 10 men kunde inte somna om. det sög :S
menmen, det var nog allt som har hänt, lov är egentligen inte så fulla av aktiviter och stuff =P snart ska iallafall kanske tina, vickis och nån komma och ha filmkväll elr nåt =) men vi får se om det blir ;) på lördag blir det iallafall Bodaborg med tina, vickis, robin, matilda, thea, lalla, madde, abbe och adam. det blir förhoppningsvis skojigt :)
annars finns inget nytt ;D så, ja, harebra!

Musiktips: "Viva la Vida" - Darin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0