Gympa :S

Idag slapp jag skolan för att jag först skulle till doktorn och sen skulle jag fara och kolla synen ;) först vaknade jag vid nio imorse (chill värre alltså) =) sen for jag, mamma och anton till stan. vi köpte en tårta och tuggummi på ica kvantum och for sedan till sjukhuset. där träffade vi Elena(min läkare) och tog blodprov, vägde och mätte mig. Jag är 63,5 cm lång nu *sträcker på mig* :D hehe, menmen sen for vi till mormor och åt lunch & tårta med henne. För idag fyller hon 72 år! :D Grattis!! Efter det gick vi lite på staan och jag provade lite sstövlar på din sko, och hittade ett jättesnyggt par. köpte det dock inte och sen for vi till specsavers. jag fick kolla synen med någon ung kille som typ var lite halvrolig. Jag ser iallafall perfekt på vänster öga men höger öga suger, så att säga. Jag måste därför ha glasögon för jag är översynt på höger öga. Så jag lånade hem tre par glasögon och jag ska då köpa två par, men jag vet inte vilka än ;P 
sen så for vi till ica maxi och sen hem! jag missade typ ingenting på skolan, förutom att vi tydligen skulle planera våra egna lektioner på gympan och tina & vickis är med varann. så jag har ingen aning om vem jag ska vara med, vägrar vara själv :S men vi får se hur det blir, jag hoppas typ att emma är själv, hehe ;) men nu ska jag iallfall plugga, har TVÅ prov imorrn, längtar inte :( so och matte... menmen hejdå!

Musiktips: "Riwer flows in you" - Yiruma

Kommentarer
Postat av: EMma

men evve är du bara 63,5 cm lång? :O det är nog kortare än vickis.. :D själv är man då över 1 METER och 65 cm :D haha

(jag tycker ändå att gert slår din mormor :D) haha nej jag skojjar bara :P grattis till henne :P

tycker att det är roligt att du också ska bli glasögonorm :D det gillas :P

2009-10-08 @ 18:11:36
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: Evve

Hehe... jag är mycket längre än vickis faktiskt ;) jo, jag vill ha glasögon =P

2009-10-08 @ 21:46:32
URL: http://eviliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0