Favoriter

Jag såg nyss på "Grey's Anatomy" ;) jag har typ börjat se det ofta nu, men det är bara för att det är så bra :) dagens program var jättebra,m Izzy och Alex gifte sig =D=D=D för er som inte fattar något, otur ;) jag tänker inte förklara nu, för jag orkar inte =) ni får helt enkelt se det någon gång. However, jag tycker synd om Izzy, för hon har cancer :( menmen, nu ska vi inte prata om det... eller jo, det var det som det här inlägget skulle handla om :) hursomhelst, ni borde iallafall se det =)
okej, jag bestämde nyss att det här inlägget skulle handla om mina favorit-tvprogram ;)
Navy CIS handlar om ett gäng som utreder mord, det är väldigt bra och spännande. Till skillnad från andra sådana program så innehåller det mycket humor, det är definitivt positivt.

Criminal Minds är en av mina absoluta favoriter. Det handlar om en gäng kriminalutredare som utreder mord och gör profiler på mördaren/mördarna. I slutet finns det alltid med ett fint citat, det är nästan min favoritdel av programmen. Men det är väldigt spännande och jag gillar karaktärerna. 

Top model är faktiskt bra. Nu tänker säkert många av er: "Fjortisprogram" men det är inte det. Eller jo, det är det. Men det är faktiskt kul att se en massa blåsta tjejer klara av utmaningar och samtidigt försöka hålla sams med varandra.

CSI handlar i princip om samma sak som Navy CIS men det är lite bättre ibland. Det handlar med om undersökningar och NCIS är lite mer om jobbet ute på fältet, so to speak. Men det finns 3 varianter av CSI. CSI Las Vegas kom först, sen kom CSI New York och Miami. Personligen tycker jag mest om CSI NY, fråga inte varför.

Project Runway handlar om en tävling där flera kläddesigners tävlar om att bli typ berömda. De gör olika klädesplagg och ibland blir det snygga kläder, andra gånger inte.

Top chef är ett matlagningsprogram, jag vet, det låter skittrist. Men det är jättekul att se på. De gör jättecoola maträtter i olika teman och blir sen bedömda av en jury, precis som i Project Runway och Top model.

Just nu så vet jag inga direkta mer favoriter, men jag återkommer väl isånafall. Om ni undrar varför Grey's anatomy inte var med så är det bara för att det redan står där uppe. En annan favorit är One Tree Hill men det är för invecklat för att ens försöka beskriva. menmen, det var det, lägger in lite bilder på mina favoriter ;) hehe

Musiktips: "He Ain't the Leavin' Kind" - Rascal Flatts

 Bild från CSI New York ;)

 Grey's Anatomy

 Navy CIS =P

 Lite bilder från Project Runway :)

 En maträtt från Top Chef ;D

 Mitt favoritprogram, Criminal Minds =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0