cookies

hejsan alla, eftersom att jag är nära på att falla ihop av sömn(jag har ingen aning om varför ;)) menmen, idag har det inte hänt något speciellt, förutom att jag och tina har bakat chokladkolakakor. mums!! ;D det är iallafall gott, vi bakade till föräldramötet imorrn, då vi ska sälja fika. idag fick vi tillbaka fysiken och jag trodde att jag skulle få g men hör och häpna: jag fick MVG :O:O:O jag blev jätteförvånad, men sen så hade vi engelskaprov och jag har ingen aning om hur det gick :S på hemkunskapen fick vi tillbaka det provet och jag hade 26 av 36,5 :/ inte så jättebra, men det var om tvätt så jag bryr mig inte så värst mycket om det ;) hehe, imorgon har vi tg och vi ska typ se film hos Stina, vet inte hur det blir. hursomhelst, jag tror att jag ska sova elr nåt nu, see ya later guys!! =P

Musiktips: "Words I can't say" - Rascal Flatts

 Rascal Flatts, greatest band of this year!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0