Bowling :D

Hejsan =) dagen har inte varit särskilt speciell men igår fick vi iaf tillbaka so-provet, det om FN ;) fick 35,5 av 40 elr 42 ;P det var typ MVG, men det stod inte vad det var :) blev rätt nöjd, idag gjorde vi ett kemi-förhör och det gick väl bra :) det var en punkt jag inte kunde, eller jag kunde den men förstod inte vad det var. Det stod typ: Förklara fraktionerad torrdestillation. Och vi hade pratat om det, men jag visste inte att det hette så :S men det berättade jag för Frida så det ordnade sig väl, hoppas jag =D för tillfället lyssnar jag på musik och gör detta. men min lillasyster står och skriker att hon ska ha datorn, hon förstår inte att det är MIN ;S hatar när det händer, vilket är ca. jämt :/ menmen, när jag kom hem idag så bakade jag kladdmuffins och det blev riktigt gott :) 
måste bara säga: ni som har endast äldre syskon och tycker att det är jobbigt, ni har aldrig upplevt småsyskon och tro mig: Ni vill inte det heller! :O
men nu pratar vi om något roligare, igår var det TG och vi skulle spela bowling = kul ;) jag var i samma "grupp" som Vickis, Tina, Robin och Håkan(vickis pappa) ;) det gick rätt bra, jag blev tvåa :D Håkan vann med typ 10 poäng men jag gjorde ändå 4 eller 5 strikar :O helt klart min bästas omgång någonsin ;) vickis fick också jättemånga strikar och håkan också... det sög ;) hehe, men idag har vi inte gjort något speciellt. ska snart börja planera för grötfesten *längtar* :) jag, matilda, robin och albin ska göra en sketch och det kommer att bli askul ;) sen blir det väl mer också, men vet inget just nu =) annars händer det nog ingenting, som vanligt alltså ;P
måste bara tillägga att jag inte gillar Marie så mycket. Hon är vikarie för Peter som ska vara borta ett par veckor;( det suger, hon har typ ingen humor eller något sånt .. så det är väl ett minus, men annars går allt fint ;) hur mår ni då, kära läsare? =) även om typ ingen läser denna blogg... ;/ skämt, självklart läser folk min blogg, eller? :P bye!

Musiktips: "My wish" - Rascal Flatts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0