Blont och blått...

Hejsan, alla ;) jag har inte uppdaterat på sistone, har varit rätt upptagen ;) menmen, det har hänt en del =) jag har färgat håret blondare =D definitivt ett plus där! sen har jag målat naglarna, kanske inte så intressant men. ;) idag har vi haft gymnasieinfo och varje gång jag hör ordet gymnasium så vill jag bara försvinna från allt, för ett tag. kan man inte bara få bli pensionär på en gång?? :O men det kommer väl att fixa sig... kanske!
imorrn iallafall så blir det roligt. på kvällen ska vi fara och bowla med TG. skulle vilja vara med tina, vickis och robin som förra gången men vi får se hur det blir ;D det ska iallafall bli kul, och på skolan gör vi nog inget speciellt, tror jag. hoppas på att få tillbaka provet i engelska ;) menmen, ska kanske till stan imorrn och fara och kolla på glasögon, ska ju köpa ett par ;P sen ska jag kanske kolla lite på stövlar också, hittat ett snyggt par på stan förut. jag har nog inget mer livsviktigt att skriva nu, ska väl duscha strax, plugga lite och sen se CSI. hursomhelst, lägger in några bilder innan jag drar. so long! ;)

 mina naglar just nu, gillar färgen skarpt ;)

 mitt numera ljusare hår ;) döm inte hur smutsigt det är, ska ju som sagt duscha nu ;)

menmen, see ya!

Musiktips: "The dream must stay alive" - Rosalind J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0