Work out

hej alla ;) har inte orkat uppdatera och detta kommer inte att bli ett så långt inlägg heller, sorry... menmen, ni kan läsa lite om vad som hänt på tinas blogg. där förklaras min helg, dock med hennes synvinkel ;D idag var första skoldagen efter lovet och jag är redan less, vi har mycket läxor and stuff :( 
imorgon ska vi, hela nian, till stan och höra folk prata om olika gymnasieprogram. jag ska lyssna på media, media IT, estetiska och frisörprogrammet :) ser faktiskt inte fram emot det, blir nervös av gymnasietankar :S snart ska jag iaf fara hem till vickis, vi ska träna, plugga m.m ;) det blir nog mycket skoj =) sen ska jag sova över, om det nu blir någon sömn.. haha, skämt åsido ;) jag har inte gjort speciellt mycket idag, typ varit på internet och gjort lite matte ;) på fredag fyller mamma år och på söndag fyller elin år ;) fullt upp med andra ord. idag fick jag, matilda och lalla ett papper av thea. det var om en novelltävling när man kan vinna 30 000 :O:O jag ska såklart vara med, ska kanske skriva ihop något bra med vickis ;) temat för novellen ska vara någon av de sju dödssynderna, pretty fun :) hehe, annars är det som vanligt inget nytt. livet maler bara på, inget nytt or what so ever ;) blev mycket svengelska i det här inlägget. =]
men det var dagens inlägg, ska fara till vickis nu, förbereder mig för ett hårt träningspass :D haha, see ya!

Musiktips: "In the air tonight" - Phil Collins

Kommentarer
Postat av: tinaaa

jaha blev det nån träning ddå?? XD

2009-11-03 @ 19:39:39
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0