Sladda = kul

hejsan igen, wow uppdatering två dagar i rad, undrar om jag är sjuk... haha, nej då, jag vill bara berätta om igår kväll. idag har jag inte gjort någonting, nada. men igår var det iallafall roligt. jag berättade ju att vi kanske skulle fara till gympan igår, och det blev ;) robin skickade ett sms om att vi skulle fara dit typ åtta, och då skickade vickis ett sms och undrade om jag skulle dit, jag svarade ja och frågade om hon skulle dit. hon fick då tyvärr ingen skjuts, men sen ringde robin och sa att de skulle komma förbi och sen skulle vi fara och hämta vickis. jag tänkte först: hur? men sen kom de. =) albin körde sin epa och william körde sin. robin åkte med wille så jag hoppade in hos albin och så for vi till vickis. det snöade och det var väldigt halt. så vi sladdade typ i varje korsning, och det var svinkul :D:D:D
sen kom vi fram till vickis och kom fram till att hon skulle åka med albin, och då åkte jag och robin med william. men sen så skulle vi köra upp för backen bredvid vickis hus och när william svängde så ställde sig bilen tvärs över vägen och sen ner i diket med bakhjulen. så jag, robin, albin och vickis fick stå och knuffa på så att han skulle få sig upp på vägen ;) till slut gick det och vi for iväg mot gympan. där körde vi basket och fotboll. sedan fick vi nog och skulle fara till albin istället. =)
vickis råkade sparka in foten i albins ben och fick typ ont i foten sen, kunde inte röra på tårna :(:( men sen for vi iaf till albin och såg där på tv ett tag. då ringde markus och undrade om vi ville komma till svanströmsgården och spela pingis med han och hans band. så albin och william sa att de kanske skulle komma, och de sa att även teddy och två av hans kompisar skulle följa med. de nämnde inget om jag, vickis och robin ;) men sen for vi dit och typ gick in. det var markus, nisse, erik, adam och alfred som var där :) jag och vickis satte oss ner på ett par stolar, nisse stod och spelade bas och resten spelade pingis. det blev ganska tråkigt efter en stund och vi hade inget att göra :/ så vi for. på vägen dit hade jag och vickis åkt med albin (vickis satt i mitt knä) och robin hade åkt med william. så blev det på vägen hem också ;) då for vi direkt och lämnade av robin först, sen for vi och lämnade vickis också. sist kom då jag hem och gick in. då satt elin och såg på NCIS så jag joinade henne och chillade typ. =) det var min lördagskväll och den var rolig :) det är sammanfattningen, sladda med epa är väldigt kul :) ciao, alla! =D=D

 I'm watching you all, wherever you are... ;)

Musiktips: "Sober" - Pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0