Just don't have the strength

hejsan alla, jag har då inte uppdaterat på en evighet, men det är bara för att jag helt enkelt inte orkar. och det kommer att hända ett antal fler gånger, bara så ni vet ;) menmen, jag ska inte berätta för er om hela min vecka, ska bara nämna att jag var hemma från skolan en dag, hade feber, hosta, ont i halsen, snuva och huvudvärk. imorse vaknade jag klockan 8 :S då skullevi fara till stan och shoppa, så det var bara att stiga upp. jag märkte då att jag hade lock för det vänstra örat och det gjorde ont så in i h******...
sen har jag ont när jag sväljer och jag hatar det :( man vill typ inte svälja över huvud taget :S menmen, sen så har jag köpt mycket julklappar idag, fast jag måste köpa några till... vi köpte iaf pizza på tre kronor och for sedan till min mormor för att äta det = gott :D sen for vi hem och typ chillade. nu är jag ensam hemma, det är så tyst och skönt ;P anton har sex kompisar som ska sova över, och de är typ väldigt högljudda :(
det var tänkt att jag, robin, vickis, albin, tina och några fler skulle till gympan men jag vet inte om det blir. robin smsade och sa att han inte hade fått tag i de andra, så det sög :(:( menmen, ska göra nåt annat nu, hejhej ;)

Musiktips: "Weird" - Hilary Duff

Kommentarer
Postat av: tina

haha efter mkt tjat gå de ju :):):):) ... jag ska inte till gympan ikv ;) jag får typ inte haha ;/;) jag gör blinksmailisar hela tiden haru märkt det ? HAHAHAH :*:*<3

2009-11-14 @ 19:33:21
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: E

HAHA tina då! du är bara för rolig " jag gör blinksmailisar hela tiden haru märkt det ?" HAHAH störtskönt :D

2009-11-15 @ 14:20:59
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0