pissed off...

om vi säger så här, allt som kunde ha gått fel, gick fel.. 
jag for till gympan, robin var redan där. sen kom markus och albin och sist kom nisse. jag smsade vickis och tina för att fråga när de skulle komma och fick en överraskning. ingen av de fick skjuts, hannes skulle också komma:/ robin hade frågat tina om de skulle hämta henne, men då hade hon sagt att hennes pappa skulle skjutsa henne. men sen frågade jag henne och då sa hon att hon inte fick någon skjuts :O så jag blev lite förvånad då. men sen så var jag och killarna där, vi spelade typ pingis och lite blandat. sen orkade jag typ inte vara kvar, vi gjorde egentligen inte så mycket. så jag började gå hem med alla mina grejer och då går min påse sönder och hälften av mina saker ramlar ut. jag får typ tvinga mig själv att inte skrika och blir bara väldigt förbannad på påsen... sen kommer jag då hem och nu sitter jag här i mitt rum..
så kvällen blev alltså inte så lyckad, eller den blev inte som jag hade tänkt. så jag orkar typ ingenting nu, har inget att göra osv.

pallar i musiktips, för deprimerad.......

Kommentarer
Postat av: tina

men det var inte mitt fel för det första! och för det andra sa jag att jag KANSKE fick skjuts av sofie men jag skulle ändå vänta på vickis! bli inte sur på mej :O:OO:O:O::O:O::O XDXDXDXD

2009-12-08 @ 23:48:45
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0