Övernattning i gympan...

Så här är läget, jag hade skrivit väldigt mycket för ett tag sen om förra helgen, såklart så försvann det helt :S så nu kommer en väldigt förkortad version av förra fredagen..
Först var jag på skolan och hade väldigt ont i vänster arm från vaccinations-sprutan jag tog i torsdags. Så jag var inte med på gympan och det var inte så många som var det heller. Det var inte så många som var på skolan över huvudtaget. Menmen, efter skolan for jag och vickis till stan och shoppade ;) jag köpte julklappar och en klänning till grötfesten, vickis köpte också några saker :) sen åkte vi hem med mamma och for nästan direkt till siretorp för att äta tacos :D efter det så for vi hem, tillsammans med hannes och nisse. vi sjöng singstar hemma hos mig ;) jag och vickis mot hannes och nisse. gissa vilka som vann? :P
efter ett tag kom abbe och robin, vi for till gympan allihop. vi hade tänkt sova över men alla bangade. kortfattat så var det en väldigt rolig kväll =D

nu har jag just gjort tacos och en chokladkaka, mums... :) snart ska vi äta och lite senare ska jag, vickis, robin, albin, nisse och kanske wille m.m. fara till gympan och sova över = grymt ,kul :D:D:D jag hoppas verkligen att det blir bra, men jag tror nog att det blir det ;D
annars har det inte hänt så mycket i veckan, bara lite skolsaker.. jag har MVG i kemin i år, alltså i slutbetyget :) väldigt nöjd med det måste jag säga:D men annars har vi inte fått veta nåt annat.

imorgon ska jag och min familj fara till farmor och baka godis (tradition) och det blir väl skoj. mina kusiner ska vara där och jag ska väl hälsa på mitt kusinbarn, Sigge;) jag gillar faktiskt småbarn så länge de inte kan prata eller röra sig allför mycket, hehehe ;) sedan måste jag plugga lite till hemkunskapsprovet.
menmen, vi ses :) det känns bra att ha uppdaterat nu ;P;P

Musiktips: "Backwards" - Rascal Flatts

 Togs i tisdags när Vickis sovde över hos mig ;) Vi pluggade faktiskt också, en stund....

Kommentarer
Postat av: tina

tycker verkligen inte om småbarn!... hehehe

2009-12-08 @ 23:47:07
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: amanda

älsklingsbilden;D HAHA

2009-12-14 @ 17:09:37
URL: http://aviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0