nyårsfirande... eller?

hejsan, kände att det var dags för en uppdatering ;) jag börjar med att berätta vad jag gjorde i förrgår (fredag).
först så for jag till stan med mamma, lukas och elin, vi skulle shoppa på mellandagsrean, och lukas skulle på bio. vi for först till hm och där köpta jag två tröjor, en blå kofta och en röd tjocktröja. =) sen for vi på gina tricot och där träffade jag vickis;) hon gick på stan med hennes syster, hennes kusin emma och elena. vi provade likadana jeans och båda köpte dom ;) jag köpte även en grå kofta som var jättemysig ;D sen lämnade jag mamma och de för att gå med vickis och emma på stan istället. vi gick till kappahl och lindex för att titta på "coolkläder" till emma, hon är bara 6 år :) så vi köpte en tunika och leggins till henne, hon hade dock egna pengar som hon betalade med =P sedan åkte jag hem med de och vi stannade på solbacken för att handla. jag vickis och emma gick till Ica Maxi, Rusta och ÖB och köpte godis :) sedan åkte jag med de hem och vi lekte med emma resten av kvällen. sedan såg vi på film innan jag for hem ;) 
på lördagen(igår) så kom släkten igen ;) mina kusiner på mammas sida och mormor, vi skulle äta julbord... igen ;O så vi åt och typ såg lite på tv, jag lekte med egon i två timmar när de andra for till gympan, det blev lite trist efter en stunds lekande med bilar;) sen for de på kvällen och jag & elin såg på film, en film som heter "True Lies", den är bra, en actionfilm =D
idag så har det inte hänt så mycket, sov till 12 och har inte ätit nåt än:( skulle äta lunch men enligt mamma så blir det en tidig middag så jag fick inte äta lunch, hon föreslog att jag skulle äta mackor ist :S blev pissed off och sitter därför här och är allmänt sur.. annars kommer det väl inte att hända så mycket framöver ;) det blir väl något på nyårsafton, men jag vet inte. jag, tina och vickis hade pratat om att vara hemma hos mig, för min familj åker bort ;) men sedan har de pratat om att samla ihop en massa folk och fira nyår, så jag vet inte... jag kanske hamnar hemma ensam helt enkelt ;)

Musiktips: "How to save a life" - The Fray

Kommentarer
Postat av: tina

du ska inte hamna ensam :) asså vill du ha så mkt folk ?:S jag orkar inte vara typ 20 st .. och om vi ska vara hos dej är det ju faktiskt du som bestämmer hur många vi ska vara ;)

2009-12-28 @ 14:07:57
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: E

sv: jag hittade en inställning på kameran som gjordce att så länge som man höll in knappen(den som man tar kort med) så tar den liksom bilden, vilket gjorde att man kunnde göra coola gjejer! på bilderna som du såg så hade jag tagit på en lampa :)

2009-12-28 @ 19:31:49
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0