Nyårs hos mig =)

hejsan, igår var tina hos mig och vi såg film ;) både "Avatar" och "De tre musketörerna" fick genomgå våran hårda kritik ;) vi såg Avatar utan text så man fattade såklart allt... nja inte riktigt :) De tre musketörerna fick mycket kritik för tillgjorda gester, men är ändå den bästa klassikern ;) vi hade på dagen varit först i stan och åkt snowboard i vitbergsbacken, det gick jättebra :) förutom att det var 17 minusgrader då.. men annars var det bara kul. sen gick vi lite på stan, men jag shoppade inget. jag var ju på mellandagsrean i fredags:) vi var vakna inatt till 4 ungefär, sedan försökte vi somna ;D och 12 imorse vaknade vi av att tinas mamma ringde och ville prata med tina :( jag var väldigt trött då =P men sen så for hon hem vid två och jag har typ chillat vid datorn ända sen dess ;)

det är nu bestämt att vi ska vara hos mig på nyårsafton, alltså imorrn ;) min familj åker bort så det är fritt fram, hehe... de som kommer är: Emma, tina, vickis (tror jag), nisse, kanske, robin och nisses kusin, gustav ;) så det blir nog skoj, vi ska väl träffas kring sju här, men emma ska komma tidigare, hon får inte skjuts vid sju ;) tina skulle kanske också komma tidigare men vi får väl se hur det blir ;) alla tar med sig något gott och så delar vi =) man kan ju ta med filmer och spel också, så vi inte får tråkigt ;) hatar när det blir drygt.
annars är det inget nytt, ska väl städa mitt rum nu så det ser fint ut till morgondagen ;) men innan jag drar så ska jag lägga in lite bilder från året som gått och härma andra ;)
 iallafall, det här året har jag hunnit...

 bada i vitbergsbadet =)

 skrämma folk =)

 färga håret =)

 skaffa glasögon =)

 sova över hos emma =)

 hoppa studsmatta =)

 spela kort på tre kronor =)

 få håret tuperat på bodaborg =)

 åka båt =)

 få en frisyr med pennor =)

 göra skuggfigurer =)

 sälja fika på folkets hus i boliden =)

 få lift till busshållplatsen =)

 fira jul =) jag och lillkusin Alma

 se på kalle anka på julafton =) fr.v. jag, elin, alma, anton och edvin

 få julklappar =) som många andra:

 minsta kusinen egon och "tomten" =)

 syster elin =)

 brorsan anton =)

 brorsan lukas, tragiskt nog ett AIK-fan =)

 kusinerna alma, ester och moster ulrika =)

 kusinerna otto och edvin =)

sen har även mina vänner firat jul:

 Emma =D

 Tina

OCH

 
Vickis

Ja, det var allt :) nästa inlägg blir förmodligen nästa år, haahahahaha xD =)=) hejdå!

Musiktips: "Min sång" - Jimmy Jansson

Kommentarer
Postat av: E

HAHAHAH roligt inlägg :D

den där "sova-över-hos-emma-bilden har jag aldrig sett :O

haha väldigt roligt det där om lukas :D

och URCH.. VILKEN BILD TOG DU PÅ MIG EGENTLIGEN?? :O:O

2009-12-30 @ 22:09:40
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0