Nyår nästa!

nu är julen över ;) men nyår kommer snart istället =D jag orkar inte skriva så mycket, släkten har varit här sen ett och jag har varit lite med mina småkusiner.. ;) så jag skriver nog bara en lista med sakerna som jag har fått och lägger in en fin bild =)
Jag fick: En mp3, en popcornmaskin, lila täckbyxor, mjukisbyxor, hudkräm + handkräm, ögonskugga, fotoalbum (typ), presentkort på sf bio (200 kr), två böcker, ett manikyr-set, 2 parfymer och en kroppsparfym, ett par benvärmare, 2 mössor (en svart och en lila-vit) samt även markeringspennor och toffifee, yummy ;) sen ska jag även få en snowboard och någon present från lukas :)
men allt som allt så är jag jättenöjd med presenterna och hela dagen har varit rolig ;P bästa julen på länge =D=D men det var nog allt jag orkade skriva.. blir farmor imorrn, vi ska äta julbord med kusinerna =) annars händer nog inte så mycket förrån på fredag... men det skriver jag om senare :) tjingeling!

Musiktips: "Love comes" - The Posies


Kommentarer
Postat av: tina

vad händer på fredag ?=)

2009-12-25 @ 14:33:13
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0