nice weekend - acciverda!!

helgen har varit jätterolig, i fredags så spelade jag i lussecupen i boliden ;) mitt lag hette kokosbollar och det var jag, tina, madde, maddes pappa niklas, rasmus, samuel, sandra k, camilla, erik m, erik h och brässe :) vi kom trea av fyra lag och det kanske inte var så jättebra men jag tyckte iallafall att det var kul, även om många, t.ex. tina typ hettade slnder varje gång som vi släppte in ett mål ;)

på lördagen så for vi till stan och shoppade. jag köpte lite julklappar och lånade böcker på biblioteket ;) sedan for vi hem och på kvällen såg jag två bra filmer, ett drama och en komedi ;) de var faktiskt rätt så bra :D

på söndagen hände det många roliga och knasiga saker ;) vi bestämde oss för att vaka, robin skulle hyra siretorp och vi skulle "sova" över där ett par stycken :) jag for dit klockan 8 och då så var robin, nisse, albin, matte, markus, lalla, thea, johanna, emilie och madde där ;) efter en stund kom vickis och efter ytterligare en stund kom emma =) då skulle vi leka typ mörkerkurragömma och då kom tina. vi körde det ett tag och i början började en fnissa vid nåt tillfälle och då kunde såklart inte jag hålla mig för skratt heller, så vi började skratta allihopa efter ett tag. =D sen körde vi lite lekar och spel innan lalla, thea, markus, emilie, johanna, nisse och madde for hem, vi andra skulle sova över. alltså var det jag, robin, vickis, matte, emma, abbe och tina som var kvar :) vi spelade lite spel och började lägga oss i "mackor"; det innebar att man lade en madrass på golvet, sedan lade sig någon på madrasses och man lade en madrass ovanpå den och så fortsatte man göra såna lager. det var ett mycket effektivt sätt att hålla värmen. sedan for vi ut och spelade fotboll, själva bollen var gjord av en tom cola-flaska med snö i. det var jätteroligt, vi körde killarna mot tjejerna och tyvärr så förlorade vi. ;/ menmen, det var kul;)
sen gick vi in och spelade alias ett bra tag. sedan mot morgonen blev det tråkigare och tråkigare. ingen sov en sekund och vi var alla trötta. vid halv 7 på morgonen gick vi hem, albin hade farit hem typ en timme tidigare. ;) jag och emma for till slut hem till mig för att vänta på skolbussen, skola...
på skolan hände inget särskilt, alla från siretorp var jättetrötta, vickis var hemma från skolan eftersom att hon mådde dåligt:( menmen, nu ska jag sova, bye! =D=D

Heej alla! vill ni veta en konstig sak. jag vaknade nyss och var övertygad om att det var morgon, så jag steg upp och gick in i köket för att äta frukost, där satt mamma och åt spagetti och pekade mot  en tallrik för att jag skulle ta för mig. Jag gick fram till skafferiet istället och tog fram mackor, sen sa jag: "Jag ska ha frukost." sen fick jag reda på mitt lilla misstag men jag orkar inte tänka på det nu, trött fortfarande.... och grymt nyvaken. snart ska jag duscha, om jag orkar. funderar på att vara hemma från skolan imorgon, om min huvudvärk som jag har inte ger med sig :S menmen, hejdå!

Musiktips: "Africa" - Toto

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA hände typ samma för mej -- jag trodde det var typ mitt i natten då jag vaknade klockan 9 ikväll.. man blir så himla förvirrad då man sover på dagen.. jag HETTADE inte ..bara blev lite smått besviken då vi släppte in mål .. men INTE för att nån var dålig elr så:)okej lite arg blev jag i slutet då vi höll på att vinna mot thims lag..men jag blev inte arg på någon spec

2009-12-15 @ 00:27:27
Postat av: tina

förresten ^^^det var från mej

2009-12-15 @ 00:28:27
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

hel kul kväll/natt särskillt fotbollen :D borde göras om ;:D

2009-12-15 @ 16:00:50
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: amanda

hoppas du inte ha somna:O

2009-12-19 @ 01:53:56
URL: http://aviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0