Kort och gott från grötfest

hejsan alla, detta blir ett mycket kort inlägg eftersom att jag ska sova strax ;) igår så hade vi grötfest på skolan och vi fick våra betyg, det var jättekul :) först hade vi lite spex och mat osv, sen såg vi en film, ett bildspel och en dans, och sen var det fika och kramring + betyg. efter det så var det slut :D jag och elin åkte hem med tina ;)
innan grötfesten så var jag, elin, tina, emma och robin på vienna och åt middag, vi gillade inte gröten så mycket ;) sen for vi till matsalen och gjorde det sista, typ lite förberedelser. sen kom alla andra elever och vi började. det var spex och sång innan maten, som bestod av tomtegröt :/ det smakar inget vidare... tycker jag iaf ;) sen var det lite mer spex och sång, de som sjöng och spelade var grymma =D=D särskilt matilda gjorde ett jättebra jobb med solot i "Smoke on the water". och jag måste även berömma henne, alexanders och morgans insats som konfrencierer(ingen aning om stavningen), de gjorde ett bra jobb ;D även erik spelade väldigt bra och nisse sjöng... ja, han sjöng iallafall ;) nä men allvarligt, det lät bättre än väntat ;) 
sen såg vi på en dans i gympan, den var bra ;) sen så såg vi på en rolig film och efter det var det ett roligt bildspel ;) sen var det fika och det smakade mycket bra, bra jobb fikagruppen :) efter det var det nomineringar och läs på tinas blogg om hennes nominering ;) sen var det dags för kramring och jag har slutat tycka att det är så hemskt ;) herregud, man ska bara krama alla i en mikrosekund var, big deal :) sen fick vi våra betyg och det var väl bra också =P imorgon ska kanske jag, vickis, robin, albin, emma, nisse och kanske erik fara till siretorp och hitta på något;) hoppas att det blir, för det låter kul =D annars ska jag nog fara till stan imorrn, bara kort för att köpa nån julklapp ;) menmen (notera att det är det första "menmen":et i hela inlägget :O:O), nu ska jag sova :) kram till alla ni som orkar läsa min blogg, lät det där not fjortis, eller? ;) skämt skämt, hejdå! =D

 Gammal bild ;)

 Erkänn att den var cool Vickis! ;)

Ja, vad kan jag säga... det är mina kompisar :)

Musiktips: "Välkommen hem" - EMD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0